Saturday, November 1, 2008

Jaha

Jag är spattig i kroppen och inte riktigt nöjd med något. Dejten igår var sådär, kände mig inte riktigt på humör. Ingen av oss gör några närmanden, han kanske VILL vänta evigheter innan man testar varandra på det planet? Det tycker jag verkar mycket jobbigt i så fall. Oacceptebelt egentligen. Det måste bara göras. Eller så tycker han att jag verkar avig och inte vill hångla. Jag blir rädd om jag utstrålar det. När våra knän nuddade varandras ett tag blev jag mjuk i kroppen. Alltid något. Efter filmen så drog han ganska raskt. Han lämnade i och för sig två filmer hos mig för att kunna kolla senare. Nej, usch, jag vet inte alls var vi har varandra i nuläget. Pastan blev sjukt god i alla fall.

Lingonveckan började idag, jag har inte tränat på över två veckor, dejten gick sådär och jag är stressad över uppsatsen och för att jag måste skriva nu. Blä.

No comments: