Monday, November 24, 2008

Facts & figures dag 15/40

Frukost kl 9.15: 2 skivor danskt rågbröd, 1 skiva rökt kalkon, 2 smala skivor camembert. 1 köpt latte på laktosfri mellanmjölk.

Lunch kl. 14: 2 dl fräst nötfärs med tacokrydda, 1 tomat, 1 stor morot, 3 msk fetaost, 2 clementiner.

Middag kl 20: 1 liten portion köttgryta från söndagen (med bara två små munsbitar kött i skålen) och fyra små broccolibuketter. Jag fyllde på med 2 tunna skivor danskt rågbröd med 1 skiva rökt kalkon och camembert. Men jag är fortfarande hungrig... Två bitar mörk choklad och 1 clementin senare känns det okej.

Rörelse: Inget! Hur gör folk i det här vädret egentligen? Jag är ingen allvädersmänniska, så är det bara. Punkt slut. Jag har trillat två gånger idag. En gång slog alla vinflaskor i marken. Det klirrade och folk vände sig om. Flaskorna höll. Tur det, annars hade jag börjat grina på Vasagatan... särskilt med tanke på min låga sockernivå vid den tidpunkten.

No comments: