Sunday, November 16, 2008

Seeeg söndag

Jag sov verkligen till strax efter 13 idag, gosh. Sedan dess har jag inte gjort ett jota, går fortfarande runt i pyjamaskläder och mår lite bakisilla. Jag borde gå ut på en promenad och handla lite på vägen hem för att sedan ta en dusch och laga god söndagsmiddag med baba ganoush och mango- och avokadosallad till en köttfärsbiff som jag äter till mammaprogrammet kl 20. Kanske får jag också en efterrätt på frysta bär och sojamjölk. Imorgon kommer lovely P hit, känns skönt att ha det att se fram emot när bakissöndagar lätt kan bli ångestfyllda... Inte nog med ångesten, det är någon granne som har hamrat och borrat hela dagen... lägg av! Det känns som om han/hon har hamrat sig in i min skalle. Personen bearbetar den inifrån, tömmer den på innehåll liksom.

No comments: