Wednesday, November 19, 2008

Facts & figures dag 10/40

Frukost: 1 smoothie på sojamjölk, lite banan, mango och äpple. 2 skivor dinkelbröd med smör, skinka och kräftsallad. 1 latte på minimjölk.

Lunch: 1 skiva dinkelbröd, 1 kokt ägg, 1 skiva skinka. 1 latte på minimjölk.

Middag: 1 smoothie (samma som morgonen). 1 liten bit baguette, 1 slice camembert, 1 skiva rökt lax, 2 skivor skinka, 2 msk kräftsallad, 3 msk keso. 3 bitar smågodis. En näve pistagenötter.

Ooops, var är grönsakerna? De två sista dagarna har inte varit de bästa, men det visste jag när gav mig in i reningsprojektet... Nu är det back to real business igen.

Rörelse: 90 min dans och 20 min promenad. Städning av lägenheten och 6 maskiner tvätt. Okej då, det räknas inte... men jag har fan inte suttit på baken idag, en bra reningsprocess tar tid och energi.

No comments: