Sunday, November 16, 2008

Får jag kalla dig mamma?

Ibland är man fan helt sanslös. "Jag äter ju penicillin så jag ska bara äta middag och dricka ett par glas vin och sedan sova". Yeah yeah yeah. Tolv timmar senare och fantastisk middag (ett poäng i alla fall), kul samtal, bl a om att vara den elaka styvmamman till ens pojkväns barn som vill kalla en mamma (hemska tanke!), 4 glas vin, 2 amaretto med is, 2 drinkar Absolut Vodka mango med mangojuice och 7-up, 1 mojito på Anglais och 1 romdrink med äpple på Solidaritet och typ 3 timmars dans på Solli plus en Whopper fullkorn, chili cheese, ramlösa och en taxiresa hem senare sitter jag här i linne och svarta trasiga stay ups och tar tillbaka allt vad jag sade tidigare om att inte dricka eller dansa. Det där penicillinet verkar säkert ändå. Yeah yeah yeah. Puss och godnatt.

No comments: