Sunday, November 16, 2008

Facts and figures dag 6/40 - festdag...

Frukost: Ca 1,5 dl 10% yoghurt med 1/2 msk linfrö/nötter-blandning, äggröra på 2 ägg, 2 skivor rökt lax, 1 skiva finn crisp (7 g) med 1 skiva ost. En latte på 1 dl laktosfri mellanmjölk.

Lunch: 1 sremsk (94 g kötthalt) med surkål.

Middag: 2 små älgfärsbiffar med kantarellrisotto, sallad på spenat och ruccola, flera glas vin, 2 små glas likör och 3-4 sursöta drinkar (ett par med lightläsk i alla fall, haha).

Mer mat vid typ kl 03: En whopper fullkorn, 5 chili cheese, ramlösa

Rörelse: 40 minuters promenad och typ 3 timmars dans på klubb :)

Tänk att en sådan dålig kaloridag med massa vin och sprit ändå kan få mig att känna mig duktig, eftersom jag var ute till sent, sent, sent. Jag är faktiskt ganska sällan ute och önskar ofta att jag var ute och drinkade och dansade mer. En åldersnojagrej antar jag.

No comments: