Saturday, November 1, 2008

Tortyr på film kan tydligen vara roligt

3 av 5 Anna-hollar-at-you-stjärnor skulle jag ge filmen. Jag och W skrattade så vi dog (okej, bara halvt) under en scen i filmen då Ben Stiller torteras - genom att vietnameserna med hjälp av rep doppar honom under vattnet med jämna mellanrum - och han skriker "cut, Damine, cut!". Hahaha! Jag lovar, det är mycket roligt i sammanhanget. Förresten så är det skönt att gapskratta.

Vi var tvungna att sitta på rad 1 (W köpte till slut att det INTE är en stor film just nu eftersom den var i Sergels minsta sal med typ 50 platser, haha) och jag tappade popcorn ner i min undertröja och BH hela tiden så jag var tvungen att plocka upp dem. Jag har sett en komedi två kvällar i rad, det är inte likt mig. Igår såg vi White Chicks och idag alltså Tunder Tropic. Och jag tyckte det var värt tiden. Man slutar aldrig att förvånas.

Nu är jag hemma i min trygga, sköna soffa igen och vågar inte titta på The Grudge på kanal 5, jag klarar ju knappt att kolla Beck på egen hand (som för övrigt går på kanal 4+).

No comments: