Wednesday, November 19, 2008

Renad från alla synder

Det är inget jag kanske direkt rekommenderar. Men O M ni måste göra det är mitt bästa råd att göra det tillsammans med någon ni tycker om, det blir mycket roligare och mysigare då. Eller fan, jag kanske rekommenderar det trots allt. Det låter kanske konstigt, men vi har haft ett roligt och härligt dygn! Vi laddade upp med plasthandskar, nötter, sköna kläder, filmer, nya kuddar och god mat. Sedan började den 24 timar långa reningsprocessen. Vi har hunnit prata en hel del, skrattat, myst och tittat på tre filmer utöver själva reningsprocessen med alla maskiner tvätt som skulle köras och kroppsdelar som skulle smörjas. Man kan i alla fall inte klaga på att jag eller min lägenhet inte är ren. Vi har verkligen vidtagit alla säkerhetsåtgärder man kan göra för att inte misslyckas med reningsprocessen. Nu ska det bara sluta klia helt... Efter det här får det vara slut på alla konstigheter i och på kroppen. Så det så!

No comments: