Tuesday, November 18, 2008

Skabbigt värre

P och jag har med största sannolikhet skabb. Vi dör av skratt och sätter knappt skrattet i halsen. Det är faktiskt väldigt roligt (och såklart lite äckligt att tänka på att det antagligen kläcks saker innanför min hud). Ikväll startar vår 24 timmars reningsprocess. Vi ska smörja in varandra med ett medel från Apoteket och sedan börjar ett maratonlopp i sköna myskläder bestående av film och god mat hemma. Vi gör det liksom till ett roligt projekt. Både han och jag gillar den approachen. Vi ska köpa plasthandskar så vi kan diska utan att behöva smörja in händerna igen, lägga ut gympaskor i plastpåsar så de små kvalstrerna dör, piska madrassen imorgon och tvätta, tvätta, tvätta. Och jag som önskade en särskild happening för oss två, hahaha! Vi får i alla fall duscha och smörja in varandra. Kanske ska man ta fram en flaska champagne till skabbavlusningen för att försöka få fram en mer romantisk touch på det hela, precis som jag önskade?

No comments: