Saturday, January 26, 2008

Underbara lördag

Trots migrän och feta menssmärtor de tre senaste dagarna är jag vid gott mod, jag har någon inneboende må-bra-känsla och känner mig stark, det känns som att få saker kan få mig på fall. Jag har en fantastiskt bra och cool coach att tacka för mycket av det misstänker jag, även om det är jag som gör jobbet. P har precis dragit härifrån efter sköna 21 timmar. Han hade med sig Nintendo och Super Mario Bros 1 igår - jag var helt lyrisk över att få spela igen! Vetskapen om vad svamparna och pengarna gömmer sig och hur man ska springa för att inte behöva dö av drakens släggor sitter i tummarna, även om de var en aning ringrostiga...

Nu ska jag dra mig in till stan och möta upp mina härliga vänner som jag delar det stora intresset "resa" med, för att åka till Resemässan och hunta runt, därefter blir det drink någonstans och tapas och rödvin på Mamas and Tapas. För att inte göra om förra lördagen ska jag ringa och boka bord nu.

Och dagarna med kollegorna i bushen var över förväntan, heja oss!

No comments: