Sunday, January 13, 2008

Tomhet i garderoben

De senaste månaderna har jag lyckats relativt bra med att inte falla för impulsshopping. Men det har medfört att jag just nu känner att jag inte har alls mycket att sätta på mig, det känns som att jag använder samma kjol flera gånger i veckan och att det kommer att vara tomt i resväskan inför solresan. Jag funderar på att ge mig själv (hallå, från var, hur då?!) tusen pix för att gå ut och handla på rean.

Jag skulle leta upp de bruna eller svarta espadrillorna på H&M och en eller två toppar eller tunikor, gärna en färgglad och stormönstrad och en mörkgrön eller brun med några fina knappar/sömmar som detaljer. Dessutom skulle jag vilja ha ett par mjuka och coola aladinbyxor som jag kan ha under slöa dagar i sommar och en svart fest-pennkjol i stretch som går längre än bara till knäna. En svart spetslingerie hade jag också gärna hittat och några nya hipstertrosor med en matchande BH. Och en svart tunn kofta med 3/4-ärm (man kan aldrig har för många svarta koftor eller kjolar...).

No comments: