Tuesday, January 15, 2008

247

Wohoo, jag har lyckats hitta två plagg på H&M som var något av vad jag ville ha inför semester och våren - för endast 247 pix tillsammans! Det var en röd klänning med snygg skärning under brösten och v-ringning, vilket är perfekt för min kropp. Den har 3/4-arm med tunna resårband som gör att armarna inte fladdrar runt för mycket och så faller den snyggt utmed kroppen, eftersom den är av tunnt och högblankt viskosmaterial. Den blir perfekt någon kväll på Zanzibar (när jag har fått en fin färg på armar, ben och bröst). Antingen på dansgolvet under musikfestivalen i Stonetown när en av mina favoritmusiker från Kenya, Erik Wainania, spelar, tillsammans med ett par svarta kilklackade skor och uppiggande smink eller på någon strandrestaurang med mina svarta flipflops och en löst uppsatt hårknut. Dessutom fyndade jag en svart tunika med rynkning under brösten och med knäppning hela vägen. Den har betydande, men snygg, urringning samt också 3/4-ärmar. Jag måste prova kläderna igen, nu med en gång.

No comments: