Wednesday, January 2, 2008

Jaha, nu då?

Typiskt mig. Så fort jag kommer hem blir jag rastlös och har svårt att njuta av att det är tyst och stilla, ensamheten liksom smyger sig på eftersom jag har varit tillsammans med människor 24/7 de senaste tio dagarna. Jag kunde inte hålla mig från att ringa P, trots att jag har ringt de senaste tre gångerna. Men jag orkar inte spela spel och vänta ut honom. Vi ska ses imorgon, antingen tycker han att det blir kul eller så ansträngde han sig väl för att låta som att det var en bra idé.

Jag måste ut och se lite folk, så jag har bokat in mig på ett danspass om en timme. På hemvägen måste jag handla, kylskåpet är sådär läskigt tomt. Jag ska handla:

Ägg
Laktosfri mjölk
Broccoli
Lök
Ost
Danskt rågbröd
Tomat
Jordärtskockor
Aplesiner
Bananer
Spenat/ruccola
Laktosfri matyoghurt
Morötter
Champinjoner
Paprika
Potatis
Dricka, kanske Kiviks pärondryck eller julmust light

Shit, vad kallt det är här. Det måste glipa rejält i träplankorna från 10-talet. Höhö.

No comments: