Thursday, January 3, 2008

P A K K

Fyra dåliga saker fanns i mitt huvud igår kväll som jag inte lunde släppa, och de fanns fortfarande med mig när jag vaknade för ett par timmar sedan. P: Vet inte vad P egentligen vill och hans stundtals ganska svala approach gör mig nervös att han kanske inte är intresserad på allvar. A: Det jobbiga som hände i Köpenhamn känns i min mage, jag borde ta och ringa ett samtal och höra med A om hon har några issues hn vill reda ut. K: Konflikten i Kenya eskalerar alltmer och gör mig nervös och ledsen. Jag tänker på vännerna på plats och över vår eventuellt inställda resa. Resebolagen har ställt in resorna de kommande veckorna, men vi åker på helt egen hand och kan därför välja om vill åka eller inte. Däremot har vi inte någon möjlighet att få tillbaka en enda penny om vi väljer att inte åka. Vi har redan börjat fundera på andra resmöjligheter, kanske en traditionell sista minuten till Gambia eller Mexiko, under förutsättning att de är billiga (vi har redan lagt ut cirka 10 000 för Kenyaresan - flyg, inrikes resor och safari). K: Kastanjen som trillade ner i avloppet...

No comments: