Thursday, January 3, 2008

blä BLÄ BB LL ÄÄ

P ligger hemma i feber och magont och jag tror att jag också börjar bli sjuk, jag hostar (det brukar jag göra på slutet av en förkylning, inte i början!), det svider i halsen och magen har krånglat lite. Blä!

Dessutom har både försäkringsbolaget och flygbolaget sagt att vi inte får någon ersättning om vi avbokar biljetterna. Om situationen förvärras (och det vill jag ju inte!) skulle vi höra av oss till flygbolaget igen, men som det ser ut nu är det den policyn som gäller.

Jag har precis skrivit klart en bit i uppsatsen och fått i mig lite äggröra med toast. Ambitionen är att göra ett ryck till med lite siffror innan jag får ledigt resten av kvällen och får ligga under filten i soffan och titta på TV (innan jag ligger vidare under det härliga täcket i sängen som jag är så glad över).

No comments: