Monday, January 28, 2008

Bebis på jobbet

Hela eftermiddagen och kvällen har jag lekt med fantastiskt gulliga G; burit honom upp och ner, övat att gå, dragit min sjal över huvudet och gått igenom shahadan med honom (ash-hadu anla-ilaha illa-allah wa ash-hadu anna muhhammadan rasul-allah (sitter i sedan jag pluggade islamologi, haha), pruttat med mina läppar mot hans mage, satt röda ljuslyktor för ögonen och öronen och gjort grimaser och snackat vuxenspråk med honom. Efter två timmar med honom på jobbet bjöd hans mamma med mig hem på middag (lucky me, jag hävdar att G inte ville lämna mig) så då fick jag se Gurra G kasta kalvfrikadeller på golvet istället för att "ett-skepp-kommer-lasta" in dem i munnen innan han till slut somnande i sin söta tomteräkt. Då kom Ben&Jerrys fram på bordet och vi kollade Outsiders med så kallade "pony girls". Oh my god - ni måste googla och kolla hur freaky det är. Alltså, jag köper att en del tänder på S&M, men att ha en man sittandes på mig medan jag går runt i en trädgård med bett i munnen och skygglappar och låtsas vara en undergiven ponny... njaee, kom igen...

No comments: