Monday, January 7, 2008

Det är redan mörkt

...och jag sitter på samma plats som vanligt i soffan, den börjar bli nersjunken där nu, det ser kanske inte så snyggt ut? Tänk vad lite man egentligen upplever när man bara sitter inomhus. Jag trackar min arbetskamrat genom att ringa då och då. Och så är jag lite nere för att mina bästa vänner inte ringer alls. En sökte jag hela helgen och hon skulle ringa tillbaka. Inte ett samtal har jag fått och hon vet att jag är sjuk. Nu har jag precis skrivit ett snyft-sms till henne om sjukdom, P, TV:n, resan och hoppas att hennes medlidande ska leda till att hon gimme a call. Jag kanske är för kinkig och krävande? Hemska tanke!

Min mage mår tjyv av förkylningen och jag är inte alls hungrig. På 24 timmar har jag bara ätit en skiva danskt rågbröd med två klyftor avo och en skiva camembert och två runda sesamknäcke med körsbärsmarmelad. Det är tydligt att jag inte mår bra, min matlust dör aldrig ut annars.

Så, nu är ytterligare ett klagoinlägg komponerat och jag känner mig lite lättare. Ahh!

No comments: