Thursday, January 17, 2008

Flow

Vissa dagar är bara härligt produktiva med bra flow. Idag är en sådan dag, trots att jag har haft PMS, var trött och fick en släng migrän nu ikväll (som stoppades med eeze vid första tecknet). Tydlig PMS skulle jag vilja säga. Men alla projekt på jobbet har liksom gått bra den senaste veckan, jag fokuserar och producerar, har helikoptersyn, chefen gillar mig och jag tänker rätt och tar initiativ. Dessutom har jag en sådan härlig coach som hjälper mig att ta fram det bästa i mig någon gång per vecka när vi har våra samtal, det senaste idag. Jag är lyckligt lottad som ska få ha henne under flera månader framöver, det är ego-boost utan dess like och jag blir stark, starkare, starkast (givetvis med ödmjukhet).

Något mer världsligt: Jag försökte beställa ett par svarta espadrillos med åtta cm kilklack från H&M online idag, men de skulle levereras i slutet av april. APRIL?! Det är ju nästan fyra månader, är de helt knepiga? Nu har jag letat svarta somriga högklackade, helst med öppen tå, i tre dagar och fortfarande inte hittat några. Topshop hade ett par, men de kostade ungefär 900 kronor mer än vad jag har nu.

No comments: