Thursday, March 20, 2008

Lilla Al-Fadji

Min kompis C har precis introducerat programmet och sketcherna om lilla Al-Fadji, kul! Ikväll går jag in i rollen som lilla Anna-Fadji, ska på kurdturkarab-haffla på ett ställe i Stockholm, wohoo! Det känns som evigheter sedan jag satte på mig något anständigt (förutom afroperuken på 70-talsfesten då, höhö) och gick ut och dansade. (Ambassadeur för några veckor sedan är redan glömt).

Jag införskaffade en mörk, tajt jeanskjol idag, det är möjligt att den får glida på, tillsammans med de där svarta lackskorna med hög klack. Upptill tar jag nog bara min nya apsexiga BH. Neeeeee, såklart inte, men jag vet inte vad jag ska ha för att skyla mitt övre behag mer än det, kanske grön tunika eller svart blus?

Med tanke på maxandebegäret igår, idag har jag i alla fall handlat massa bra påskmat, så jag slipper gå utanför dörren resten av dagarna och kan därför gotta mig i min ensamhet (shitty, men pappa har fått influensan, päronen skulle ju komma till mig i helgen). P jobbar alla dagar tror jag. Det är med tudelad känsla jag inte har något mer bokat än utgång ikväll och påskfika med vänner imorgon. Jag kan gå omkring i mjukisar, laga lammstek (som jag har köpt, ett knappt kilo från Nya Zeeland), skriva uppsats, lyssna på Leona Lewis, tvätta och sova precis när och hur länge jag vill.

Nu är det dags att shape up, först en provklädning, sedan blir det en broccoliomelett innan jag börjar göra mig vacker. Ha en skön skärtorsdag habibis!

No comments: