Thursday, March 20, 2008

Hjälp!

Hjälp! En timme har gått sedan förra inlägget och jag har provat kläder hela tiden och vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ikväll. Kjolen är egentligen väldigt kort för min smak och mina ben...samtidigt som jag tycker att vaderna blir fint välsvaravde av de höga klackarna på skorna. Men vad ska andra tycka? En del kommer i och för sig säkert att gilla det (de som gillar asses gadunkadunkdunk liksom), en del kommer ett förfäras (de som inte gör det helt enkelt, haha) över hur hon med så tjocka ben kan ta på sig en sådan kjol. Jävlar vad svårt det är att inte bara lita på sig själv och sitt eget tyckande ibland. Men samtidigt, ibland ser man tjejer och killar som verkligen har klätt sig helt fel för sin kropp och det är ju så synd! Tänk om jag är en sådan ikväll? Samtidigt, de där skorna gör kjolen. Jag har den kropp jag har och så länge kläderna inte är för små i sig självt kanske det inte är ett problem?

Jag vet att jag har svaret, det är klart som korvspad (förstår inte, korvspad är ju egentligen inte klart... betyder det alltså att trots att man säger att det är klart så är det inte det, man tvivlar fortfarande? Hahaha!) att jag ska ha den ikväll. Jag är snygg i den, I promise. Hehe.

No comments: