Saturday, March 15, 2008

Freud, någon?

Jag softar runt, diskar och lysnar på min nya favoritlåt, Leona Lewis' Bleeding. Jag har en hel del to-do-grejer att fixa, bland annat skriva uppsatsschema och maila till min härliga coach, nu ska hon dra mig i mål så att jag får bort ett stort energiläckage i mitt liv. M kommer snart hit för middag, jag gör nog helstekt kyckling i ugn (ingnodd med chiliröra och citron) med klyftad och rostad butternut, rödlök och sötpotatis och fräsch grönsallad till. Ska nog snabbt slänga ihop en kladdkaka till efterrätt. Jag får se om jag lyckas lura ner henne i soffan efter tillräckligt mycket vin för att se melodifestivalens final, jag har inte sett ett enda program under tävlingen, ikväll är det nog dags.

By the way, jag har drömt så bisarra saker de tre senaste nätterna och allt har handlat om sex och relationer... Stressad?!?

Första natten drömde jag att S (en gammal date som jag var jävligt tänd på) hade dragit på sig en stor trenchcoat, solgalsögon och slickat sina mörka lockar bakåt och följt efter mig som en spion. När jag upptäckte honom log han sitt sexiga leende och förförde mig.

Andra natten drömde jag att W (som jag dateade i somras) hade haft ett förhållande med M (min bästa vän som ska hit på middag ikväll) under ganska lång tid, de träffades och blev kära när jag och W träffades, men M hade inte sagt något till mig. Dessutom åkte W ner till Tanzania när M och jag var där på semester, men bara för att vara i närheten, inte för att egentligen träffa henne. När jag kom på dem blev jag otroligt arg och ledsen på M som inte hade berättat något. Jag grävde i hennes ögon med fingrarna och drog henne i håret, bet henne och skrek. Hon var bara lugn och cool, och lät mig hållas. På något sätt var det hennes eget straff för att hon hade hållt mig utanför. Det ska noteras att jag inte var arg för att de var kära (jag hade P och var glad och nöjd med det), utan för att hon inte hade låtit mig veta.

Och så inatt drömde jag att jag hade sex med en liten, tanig tjej utan bröst. Hon plockade fram en strap-on (hallå, jag har aldrig ens sett en sådan in real life!) och ville att vi skulle använda den. Hennes familj var också i lägenheten och vi hade en alldeles för liten filt för att dölja vad vi gjorde. Jag vaknade dock kallsvettig i morse innan strap-onen började användas i drömmen. Tack för det...

No comments: