Friday, August 1, 2008

Hitt på nåt

Jag sitter i lila mjukisbyxor och klarrgrönt linne hemma i soffan och jobbar frenetiskt. Eller... jag skulle egentligen behöva jobba mer frenetiskt, men saker klaffar inte riktigt. Så egentligen skulle jag kunna ha följt med en kompis till hennes kolonilott och glassa runt i jorden, men man vet ju aldrig om saker börjar klaffa och då behöver jag vara vid en dator, inte nersmutsad med jord. En fest jag skulle gå på ikväll är inställd och det öppnar upp för att gå på en annan stor fest eller dricka öl med andra kompisar som ska ses. Men jag är fortfarande lite off så jag är som igår kväll inte sugen på något. Ska se till att släpa mig iväg på ett danspass i eftermiddag och hoppas då att mina endorfiner vaknar till liv från koman. Vad gör ni?

5 comments:

Anonymous said...

Du har inte nämnt din ålder alls! Jag blir lite smått galen. Inte för att den gör så mycket, men jag antar att jag är en av dom nyfikna jävlarna.

Anna said...

De nyfikna jävlarna är de som får saker att rulla framåt i den här världen tror jag. Jag är nyss fyllda 29. Men har redan börjat tänka på mig själv i termer av 30 så att chocken inte ska bli så stor nästa sommar. Hur gammal är du? :)

Anonymous said...

Jag tänkte väl det, först så började jag knega på att du var 40 år med tanke på hur mycket du har varit ute och rest!(?) Men sen när man kollst hur du skriver, så bara "Hon är definitivt ung". Och ung är du! Tadaa..

Men jag råkar vara yngre. Jag är 18 år. Döm mig inte.

Anonymous said...

Menade så klart "kollar".

Anna said...

Aldrig i livet. Du får inte döma mig heller! Och om jag verkar vara kärlesbitter ibland måste du tänka på min ålder, haha.