Saturday, August 30, 2008

Håll för öron och mun

So you think you can dance är riktigt underhållande om man gillar dans. Och det gör ju jag. Men varje gång domaren Mary Murphy ska ge sitt omdöme är min rekommendation att tittarna ska använda öronproppar. Hon säger i och för sig bra saker, men hennes röst är öronbedövande jobbig och skär in i märgen. Dessutom är hennes leende riktigt läskigt...

Nej, kanske dags att hitta på något. Vad sägs om att stryka lite kläder, lägga en ansiktsmask, ta en promenad och sedan långfika med kompis M?

2 comments:

Anonymous said...

Är det bara jag som sitter och fnissar åt när hon skrattar? Det är faktiskt ett underbart skratt!

Anna said...

Du har rätt, idag stör jag mig inte direkt på henne utan ler mest när hon skriker och skrattar. Jag kanske var arg förra veckan, det var kanske därför jag blev störd? Haha!