Tuesday, August 26, 2008

Bästa drycken

När jag vill lyxa till det lite efter träning, är sjuk eller kanske äter sen frukost på helgen så brukar jag dricka Fanta Free Pineapple/Grapefruit. Den är sjukt god och efter några (?) år har jag fortfarande inte tröttnat! Knepet är att a l d r i g blanda den med drinkar när det är fest (trots att det säkert också skulle vara gott!), en sådan dryck vill man nästan kräkas av om man sedan ska dricka den vid vardagslyxiga händelser.

Idag är jag värd att dricka den eftersom jag har sjukt ont i halsen. Efter att precis ha upptäckt tre blåsor på ena halsmandeln och en på insidan av underläppen förstår jag varför... Huh, förkylning på väg gissar jag. Ställde därmed in middagen ikväll och har lagt mig i soffan med en filt, en tallrik fransk löksoppa och... just det, Fanta Free.

Uppdatering: Fatta vad sunkigt med typ Explorer och Fanta Free, jag menade kanske en något godare blandning, t ex en drink liknande mojito med en dutt Fanta Free i? Eller? Okej då, ska inte bli bartender på heltid...haha! Promise.

No comments: