Wednesday, August 13, 2008

Yey!

Kul kväll igår! Grym träning, min puls var säkert uppe i 170 i genomsnitt under en timme, vet dock egentligen inte om det är bra, tränar väl mest explosivitet. Äsch, måste läsa på mer om det där. Svettades som aldrig förr och det tog lång tid innan jag kände att kroppen hade lugnat ner sig. Kan också bero på att jag snabbt drog hem till A, åt två små bananer och drack mer vatten, stressade för att duscha och klä mig för att hinna gömma mig tillsammans med andra i lägenheten för att fira A's pojkvän genom surprise surprise. Vi drack lite skumpa, åt ett par laxsnittar och gick sedan till Pontonen på restaurang Kungsholmen - myket gott och trevligt, och väldigt bra service! Jag fick ankleverspapadam med mangosalsa som en liten tapas och sedan grillad cheeseburgare med sallad (konstig blandning hör jag nu, haha). Men maten var supergod och de hade en schysst crossover meny generellt sett, så en sådan blandning gjorde nog inget alls. De andra åt kräftor, asiatisk biffsallad, sushi, grillad lax med anjoviscréme m. m. Kan rekommenderas! Dags att dra till jobbet efter en sovmorgon till 8.

No comments: