Friday, August 8, 2008

Drar från jobbet och lyfter skrot så jag kan fortsätta äta skrot

Drar snart från ett sömnigt jobb till SATS för att lyfta vikter så att jag inte kan gå imorgon, det är min ambition. Sedan blir det soffkväll hemma i nystädad lägenhet med fetagratinerad lax, quinoaspaghetti med färsk sparris och avokado på något mixat sätt som jag inte har kommit på än. Och kanelstekt äpple med hasselsnötter, mascarpone och vaniljkesella till efterrätt. Kanske någon skrotbit också. Imorgon blir det lajbans hela dagen, jobb och vinkväll med vänner, så jag får mitt sociala need fulfilled. Ses i soffan snart bloggen.

(Nu kändes det som om jag var tvungen att sitta ensam hemma i min soffa ikväll bara för att jag är singel. Så är det ju inte. Det gjorde jag ju när jag var tillsammans med P också.)

No comments: