Monday, August 25, 2008

Classy!

På väg till jobbet, snygg som aldrig förr. Testade en ny klädkombination idag som föll väl ut. Det är en svart lite längre kjol med snygg skärning och veck på båda sidorna. Till det har jag en småblommig svartröd kortärmad blus nedstoppad så att midjan blir hög, markerad med ett svart sidenband. Över det har jag en uppknäppt svart kofta, som är tunn och nätt. En stor hårknut på höger sida med stram lugg. Till det har jag ett par svarta skor med broderat mönster i svart som har tunna, höga klackar. I am ready for some monkey business.

(Okej, jag förstår att jag aldrig kommer att kunna komma upp till samma nivå som alla modebloggerskor genom att i skrivande form förklara vad jag har på mig, hahaha!)

2 comments:

Anonymous said...

Du är säkert skitsnygg.. BILDER!!! Eller håll dig på den halvmystiska nivån om du vill.

Anna said...

Måste förbli halvmystik... Förresten var fodret/innerkjolen ett pain in the ass idag och snodde sig runt benen och bylsade upp kjolen när jag gick. Men det måste man ju kunna ta bort!?