Monday, August 25, 2008

Aj för fan

De indiska köttbullarna med lena linser är precis klara, jag höll på att dö av hunger och möra ben efter två träningspass (Pump, en halvtimmes vila och sedan Funk) medan maten skulle fixas, det var en del pyssel med receptet, men det var det värt! Jag ska nog äta min åttonde lammbulle nu. Jag hade i en halv gul habanero och en halv grön chili och jäklar vad det bränner på mina fingrar. Inte vill jag vara den som råkar klia mig i ögonen på ett par dagar, hujedamig...mina fingrar svider och värker rejält just nu.

Just ja, den här sms-kommunikationen hade jag med prins P för ett par timmar sedan:

"Jag åker förbi ditt hus nu."

"Säg hej, jag är utanför!" (Jag hoppade precis av bussen)

"Ja, men jag har redan åkt förbi."

"Jaha."

Vaaaarför hör man av sig när man åker förbi eller precis har åkt förbi. En tease? Han hörde av sig med ganska menlösa sms igår också. Vad händer nu liksom, ska vi fortsätta ses? Då är vi ju tillbaka på ruta ett. Jag trodde att fredagens träff och övningar var en engångsgrej och att vi inte skulle höras på ett bra tag. Men icke sa nicke om prins P får bestämma verkar det som... Vad vill jag?!

Nu ska jag se singelmammor på SVT. Geeez, kan vara jag om ungefär 8 månader, 3 veckor och 4 dagar om om inträffar allt för många gånger efter vartannat.

No comments: