Sunday, August 24, 2008

Ordning och reda, pengar på måndag

Jag älskar att planera och organsiera, till en del kompisars och kollegors förtret... Nu har jag fixat min stora träningslåda med kläder fint, städat mitt städ-/allt-i-alloskåp i köket, tvättat klart två maskiner, skrivit en lång handlingslista till mat i veckan och lunchboxar (fransk löksoppa, indiska köttbullar och lena linser, palak paneer, grön ärtsoppa med laxröra och kycklingfilé med rödbetor och feta och broccoli och bön-sallad), planerat veckans träningsschema i form av Body Pump och evenutellt Funk imorgon (står i kö till Funken i nuläget), SATS Core och Funk på onsdag och antagligen ett pass till senare i veckan som jag inte har bestämt ännu.

Det är nu jag skulle vilja ta en långpromenad och fika. Men istället tar jag en finn crisp till mellis och går och storhandlar.

No comments: