Friday, August 15, 2008

Fredag eftermiddag och jag vill ha mista bombastic

Snart läge för helg! Helst skulle jag vilja tillbringa kvällen på en sandstrand med vit, finkornig sand och svajande palmblad över huvudet. I handen vill jag ha en mojito med mycket is som inte smälter och det ska spelas skön reggae i bakgrunden. En mörk man med stark rygg som dansar och slänger med sina rastaflätor oftare än jag hinner ta ett dopp i det kristallklara vattnet med färgglada fiskar är med mig.

Wake up and smell the coffee.

Helgen för en 29-årig singel i ett regnigt Stockholm i mitten av augusti: Träning, städning, coachpromenad, middag och vin med fina flickor. Kanske lite flirtation as well. Killen som jag pratade med igår har potential! Han verkar lugn, cool, omvärldsintresserad, matkunnig, mörkt krullhårig, rak, uppriktig och jordnära.

No comments: