Sunday, August 10, 2008

Vill ha, vill ha

Det är flera saker jag borde lägga pengar på, men som känns som alltför stora och tråkiga utgifter:
- Göra om hallen och fixa bra förvaring
- Nytt kylskåp och ny spis
- Sparkonto på typ 20.000
- En weekendbag i skinn, en rullväska för 4-5 dagar och en ryggsäck á la backpacker
- Fina badlakan
- Gummistövlar
- Klippning

Saker som jag behöver, men som blir svårt och tråkigt att hitta:
- En ny jobbkostym
- Fler sköna byxor, typ aladinbyxor att ha på promenaddagar/hemma och träningsbyxor
- Gardiner
- Duschdraperi
- Regncape som inte är alltför tunn och ful

Saker jag hellre lägger pengar på:
- Svart ny kjol (den nionde i garderoben?)
- Resor!
- Nya tröjtunikor (såg senast en blåvit tunn tunika från Vila som jag vill ha)
- Impulsshopping överlag...

1 comment:

Anonymous said...

hej! råka finna din blogg. den är kul! vet att detta inlägg är lite gammalt men jag råkade läsa att du ville ha en ryggsäck? jag vill sälja min Haglöfs 55q. hade den när jag var ute och reste men min kropp var inte anpassad för den så jag skall sälja den för 1500. nypris 2000. frakten står du för. om du inte vill ha den skall jag sälja den på blocket. den har inga skador och tvättades när jag kom hem. om du är intresserad så sänd ett mail till: hannibal_gm@hotmail.com tack på förhand: Hanna E, fortsätt blogga!