Wednesday, February 18, 2009

Onsdag kväll

Det blev en del skrivet idag trots förmiddagens andra eskapader och jag känner mig nöjd med dagens insats, även vad gäller träningspasset nu ikväll, trots svår koreografi och alldeles för snabba snurrar. Det har blivit sen middag med lammkorv (86% kötthalt) och blomkålspuré med lite fetaost och grädde i. Oftast är jag inte hungrig efter att jag har tränat, det är något som händer med kroppen som gör att hungerskänslorna försvinner, så det blev en seeeen middag. Jag är dock sjukt sugen på apelsiner. Sjukt sugen. Måste komma på ett sätt att hantera suget. Ska jag äta en apelsin? Bara sådär, rakt upp och ner. Eller ska jag trycka undan suget ett bra tag till, så pass länge jag håller på med rivstart i GI Viktkoll? Jag kan ju faktiskt börja med att kolla hur många gram kolhydrater en apelsin ger, det kanske inte är så farligt?

Imorgon kväll är det fest och jag planerar att dricka några glas rött vin. Därför har jag invägning imorgon bitti. Håll tummarna. Det ska jag göra när jag sover inatt. Men innan dess ska jag sätta på en film och spana in en gammal dejt till mig som spelar en av rollerna. Kan bli intressant... Framförallt för att han är snygg, hehe.

No comments: