Sunday, February 15, 2009

En vecka av mitt liv

En vecka har gått sedan jag sist skrev. Jobb och sena kvällar av andra skäl. Restaurangkvällar med nära och kära. Sommarplanering. Lite dans. Utflykter i Stockholmsnatten till den läskiga, men magiska, dockan på Djurgården, Harlemskänslan på Vulcanusgatan och taxihaket på Roslagsgatan. Många tankar och mycket tid har gått åt till att hålla koll på vad jag stoppar i munnen. Det är i och för sig ganska lätt, det är bara att kapa en del på tallriken och be att få grönsaker istället. I och för sig endast + - 0 på vågen i torsdags morse, men magen är lugn och skön. En del moraliska funderingar kring bloggen och bloggandet, men jag måste nog säga att jag inte känner mig så pass äventyrlig med den att jag riskerar andra människors anseende. I så fall får de som jag känner och läser den här sidan holla.

No comments: