Wednesday, February 25, 2009

Och jag listhärmar Hanna

Jag härmar Hanna, men behövde något kul att skriva...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Löneförhöjning. Att en personlig tränare får bli prins.

Vad gjorde du klockan 8 imorse?: Åt frukost.

Vad gjorde du för 15 minuter sen?: Skrev på ett dokument.

Det sista du sa högt?: Nää, pengarna bränner inte alls i fickan.

Det senaste någon sa till dig: Ska du inte skippa lunchlådan och följa med ut och äta, det är ju lönedag och allt, pengarna måste bränna i fickan. (Jag svarade enligt ovan.)

Vad var det senaste du åt?: Tre skinkrullar med keso och paprika och ett kokt ägg. (Frukost.)

Vad var det senaste du köpte?: En SL-remsa

Vad är det för väder hos dig just nu?: Blä. Slask.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Det finns, tror jag.

Favoritklädsel?: Hög svart pennkjol, beige blus och höga klackar.

Favoritlåt just nu?: Lady GaGa - Pokerface och fortfarande (alltid) Ring the Alarm med Beyoncé.

Vad ser du om du tittar till höger?: En telefon och några porträttfoton jag har tagit på massajer i Kenya.

Vad gör dig glad just nu?: Att jag har fått en del tråkgöra gjort. Lönedag.

Humör just nu?- Uppåt, men lunchhungrig.

Favoritgodis?- Lindts sea salt choklad.

Kläder just nu?: Svart knälång kjol med veck, tjocka strumpbyxor, svarta stövlar, svart topp, beige kofta med långa framstycken, avskavt rött nagellack.

Sommarplaner?: En vecka vid Medelhavet med mamma är allt som är bestämt hittills. Men mer ska det bli.

Morgon eller nattmänniska?: Inget av det, tycker om att sova. Men jag tycker om tidiga morgonar, när jag väl har kommit upp.

Längtar efter mest just nu?: Lite mer kärlek. Resan till Italien om några veckor. Att vågen ska gå neråt eftersom jag faktiskt kämpar bra.

No comments: