Saturday, September 20, 2008

Weirdo

Sov länge. Åt god lördagsfrukost. Kollade bloggar. Sorterade alla kläder som låg i en hög på golvet. Lyssnade på radio. Tränade aerobics och gjorde massa situps. Handlade älgfärs och blommor för att piffa upp lägenheten (haha, älgfärs piffar nämligen upp en sådan). Åt en halv portion kyckling daal. Duschade. Smörjde mig bra. Chattade i en timme med mitt ex i Kenya. Det var känslomässigt. Känns fint och konstigt på samma gång. Jag saknar honom lite, minnen bleknar så fort. Planen var att jag skulle ha träffat honom på långresan i februari men eftersom Kenya var så instabilt då fick jag och väninnan planera om resan, babe S fick således ingen Anna på besök några dagar. Känner mig lite sorgsen och melankolisk efter att jag har pratat med honom. Weirdo.

No comments: