Monday, September 15, 2008

Nerd?

Jag har lite skrivkramp. Typ som kramp i vaden. Det har jag också förresten, i alla fall en tydlig känning. Har kört två träningspass (pump och funk) efter vartannat. Kan bero på det. Jag är verkligen slut. Mina sätesmuskler är helt slöa. Känner mig lite sportfånig när jag drar två pass efter varandra. Dessutom kom jag hem och skulle boosta med proteinpasta (vilket gör att jag känner mig ännu mer kost- och träningsnördig, men jag gillar det lite såklart) i form av en fejkcarbonara med bacon, äggula och parmesan. Proteinpasta eftersom jag har dragit ner på vanliga kolhydrater, men blä vad äckligt det var (men jag åt det ändå, var för hungrig och antagligen för snål för att göra annan mat). Quinoaspaghettin smakar mycket bättre om man vill ha en annan variant av pasta. Nu ska jag klunka vatten och äta lite 10% matyoughurt utrört med en matsked av den nya Keso vanilj, äpple, päron.

Yes, yes, yes! Singelmammor klockan 21.30.

No comments: