Saturday, September 13, 2008

Helgen

Det är helg och jag ska försöka vårda den ömt. Men jag har en del tråkiga (ett par roliga kanske)saker att göra. To do (uppdateras kontinuerligt, haha):

- Storhandla
- Storstäda lägenheten (dammtorka, dammsuga och torka golv)
- Specialstäda toaletten (ni vet, skåp och kakel och så)
- Boka biljetter mellan D.C och Charlottesville
- Skriva en MFS-rapport
- Maila ett par personer
- SMS:a ett par personer
- Läsa ett jobbpapper och kommentera
- Lägga olika bönor i blöt, sedan koka och frysa
- Köpa ett par färgglada strumpbyxor
- Köpa Ne-Yos skiva
- Hitta en svart underkjol till min röda klänning som är lite väl kort
- Panta flaskor
- Panta tidningar
- Städa kylskåpet
- Tvätta
- Stryka
- Det luktar lite konstigt från mina tallrikar i diskhon. Jag ska ta tag i disken NU först.

No comments: