Wednesday, September 24, 2008

Jag vet...

... jag är ingen bra bloggerska just nu. Men livet kretsar kring jobbet och det finns inte så mycket mer energi. Imorgon är det jobbresa och ytterligare en hemskt lång dag som hägrar. Hemma igen på fredag. I helgen ska jag bara sova. Träna. Och blogga. Dessutom ska jag bli bjuden på hemmalagad meze på fredag kväll, vilket låter bedårande!

Nu blir det en varm dusch och sedan ska jag bädda ner mig och kolla på So you think you can dance. Jag behöver en flanellpyjamas i vinter. Seriöst, jag vill ha det.

Tralalala lilla molntuss. Kom hit så ska du få en puss. Vill krama P och sova kind mot kind. Kanske i helgen, By the way så har jag en dejt att gå på som jag har skjutit upp, kanske får det bli helgens surprise. Den där W har inte hört av sig, inte jag heller i och för sig. Ska jag?

No comments: