Tuesday, September 2, 2008

Imån...

... på lunchen ska jag och M handla pyjamas till M:s kommande bebis och äta köpelunch ute. Precis vad jag behöver! Lyxigt. Efter jobbet blir det att dra till Söder och dansa första passet på min afrikanska danskurs (trots penicillinkuren..men så farligt kan det väl inte vara att röra på sig lite för att man tar medikamenter?), wohooo! Jag lovar, jag har vanliga träningskläder, inga konstiga små höftskynken över små tights. Haha.

Imorgon är en annan dag. Antagligen en mycket bättre dag än idag (även om den har avslutats bättre än den började, jag menar en klippning, shopping, TV 4 och en skön lägenhetsstädning är ju helt okej)! Hoppas hoppas jag inte blir så stressad, negativ och surbitchig imorgon. Jag ska ta till mina egna knep om jag blir det.

Knepet måste jag ju lära er också: Om ni känner er sjukt stressade och neggoupprymda, känn underlaget mot din kropp och tänk på hur det känns liksom. Det spelar ingen roll om du sitter på en stol eller halvligger i en soffa, känn bara hur underlaget rör din kropp. Du blir sjukt slö i kroppen och pulsen går ned. Promise!

Godnatt!

No comments: