Saturday, September 13, 2008

Och så var det det här med stoppningen

Jag har lite svårt att komma igång, dessutom har jag bestämt att jag ska göra en del av sakerna imorgon, typ storhandla och shoppa. Jag har precis letat igenom min stoppning i mina tre stora grönvita nigerianska skinnkuddar som ligger i ett hörn i lägenheten (de är coola som bara den). Förstår att det låter konstigt, men stoppningen består av gamla kläder som jag "slänger" genom att lägga i dem där. Idag hittade jag en svart klänning, en lila kofta och en senapsgul stor kofta som jag ska tvätta och se om jag blir sugen på att använda igen. Annars är det ju bara att "slänga" dem igen. Hehe, smart tycker jag. Blev så trött av att inte ha börjat städa än så jag var tvungen att steka lite äpple med kanel och ingefära och äta det med vaniljmascarpone (med vanljkesella det vill säga) och en cola light. Snaaaaart ska jag börja damma, dammsuga, torka och svettas på riktigt.

No comments: