Tuesday, January 20, 2009

Greeeeeeeeejt

Jag har tränat dubbelpass, funk och pump, och är helt utmattad trots att jag fuskade lite på pumpen. Jag är fan inte stark alltså, that's for sure. Men jag ska bli starkare. Efter ett dubbelpass får man äta dubbla portioner köttfärsgryta med bön- och avokadoröra, eller hur?

Den här idolifieringen av Obama, är den egentligen sund? Jag har å andra sidan själv svårt att inte hurra med i de glada tillropen och känna att hans personliga tal inte berör. För det gör det. God Bless Obama.

2 comments:

Anonymous said...

Duktig!

Och ang matbloggandet så fann jag det inspirerande.

Anna said...

Och ni med såg jag! :) Dubbelpass med extra vikt på stängerna är grejer det. Jag måste utmana mig själv lite tror jag...

Hm, intressant det där med matbloggandet, om det ger mig disciplin och dig inspration är det ju alltid något positivt!