Saturday, January 24, 2009

Facts & figures - dag 4

Frukost: En liten skål 10% turkisk youghurt med osockrad sylt, 2 små finn crisp, 1 skiva skinka, 2 skivor ost, 1 hemmagjord latte på laktosfri mellanmjölk.

Lunch: 1 nötfärsburgare med smält ost (kall, ätandes stående i köket...ehhhh), en klick hamburgerdressing.

Mellanmål: 1 portion hemlagad ostkaka med osockrad sylt. Hemmagjord latte på laktosfri mellanmjölk.

Middag: Indiskt med P. Det blev en lammgryta balti för mig, endast 2 msk ris, 1 parati (stekt rågbröd, tänkte det var bättre än naanbröd och ris!?) och sallad med yoghurtsås. 1 glas rödvin. Hemma i soffan blev det 3 bitar ljus choklad med nötter.

Röresle: Nada idag heller. En djävulsk sträckning i nedre delen av rygen på höger sida gör att jag knappt kan böja ryggen eller vända mig från sida till sida (Tydligen har jag skrikit inatt, i alla fall enligt P). What the heck! Bara vila tills dess att det går över gissar jag?

No comments: