Thursday, October 2, 2008

Wooops

Klockan är 10.25 och jag har inte gått till jobbet, jag skippade till och med mitt 9-möte för att jag var så trött när klockan ringde. Mmm, trött... och bakis. Det är så alkoholister gör, låter jobbet komma på andra plats och festen på första. Jag brukar aldrig göra så annars. Grejen är att det inte ens var skönt att göra så imorse, jag fick bara ångest och kunde ändå inte somna om. Så nu är status att jag har sovit 4,5 timmar, börjat dagen med ångest, är fortfarande bakis och har första dagen på lingonveckan. Jihaaa! Men festen var kul! Inte wow-wow-kul, men kul liksom! Mycket dans på höga klackar känns i fötterna idag. Ångesten blir en aning värre när jag tänker på mina gitarrsolon, hiphop-moves och driften att känna på en kollegas muskler klockan 02.30.

No comments: