Thursday, October 9, 2008

Change of plans ger lugna dagar

En resa blev inställd för min del, så nu planerar jag att spendera de kommande dagarna med att rensa navelludd och sova. Well, inte bara. Jag försökte mig på en ny dejt med L i helgen, efter tre timmar hade jag fortfarande inte fått svar så då ringde jag P och frågade om han ville ha en mysig kväll med massa scones och film i min soffa ikväll. Det ville han. Därefter svarade L att han gärna ville ses igen. Mitt huvud är lite snurrigt. Jag har ha-begär.

Förutom att ha en mysig kväll med P idag ska jag dansa afrikanskt och fira min kompis 30-årsdag imorgon på restaurang Rött. På lördag blir det inflyttningsfest på Söder och kanske date nummer två med L. Dessutom ska jag försöka hinna med att träna något mer och sola en stund. Jag vill ha en god och skön helg. En ledig helg. Yey!

3 comments:

Anonymous said...

Jag har en sån där väntestund just nu. Sitter och väntar på ett sms från ett ragg jag har träffat två helger i rad (och du kan ju gissa vad vi gjorde, hehe!)... jag har ont i magen. Tänk om han inte svarar nu.

Anna said...

Men guuuuud, hur går det? Tell me! Fan vad jobbigt.

Anonymous said...

Haha, han har inte svarat än... antagligen inga pengar på mobilen (du vet ju hur ungdomar är?)

Jaja, får ge det en dag till... det finns många fler annars!