Monday, October 13, 2008

Älskar, älskar inte

Jag hann inte med aerobicsen, men däremot stressade jag till SATS S:t Eriksbron (underbara lokaler!), som tidigare var World Class, för att testa ett body jam-pass.Det är alltså ett förkoreograferat pass under en timme med tre-fyra olika dansinriktningar. Mycket höfter, mycket funk/house och mycket, mycket teater... Kanske för mycket teater för min smak? Klasstränaren satte till och med på sig en liten guldjacka till en mellanslinga á la disco. Jag gillade i och för sig tjejen som ledde passet, men jag tror att jag gillar att gå djupare på varje stil och slita igenom rörelserna tills de sitter. Det här var ganska slängigt. Och när man väl har lärt sig de olika stegen det måste man ju tröttna väldigt fort eftersom teatern lär vara samma varje gång.

Flickan har fortfarande inte ålat sig ut. Och kompis M har haft förvärkar i över ett dygn nu (ajajaj), men de kommer inte tillräckligt tätt för att hon ska få åka in. Imorgon tror jag att lilla flickan kommer. Det måste ju vara roligare här än där liksom. Den 14 oktober. Ni hör ju, det är en bra dag.

No comments: