Saturday, October 4, 2008

Intuitionen då?

Åh, jag önskar jag hade haft tid att blogga innan jag gick på dejt. Jag var så sjukt nära att avboka, jag satt till och med med telefonen i handen för att jag tyckte att jag kände dåliga vibes och att han verkar krångla till saker. Min intution var - han är ett as som hänger upp sig på grejer och gör skumma affärer. Jag vägde argumenten och bestämde mig för att gå, eftersom jag faktiskt kunde gå hem precis när jag ville.

Och jag som brukar säga att min intuition är bra. Njaaa, kan inte appliceras på kvällen i alla fall tror jag. Vi hade kul och han skrattade en hel del, hans hårlockar är sjukt snygga, han har pondus och gillar att dansa och laga mat. Han är fulsnygg, men jag skulle vilja dra honom mjukt i håret och kyssa honom, det är alltid ett bra tecken. Han skjutsade mig hem i sin cab. Bra första dejt; två kramar, inget mer. He's a man. Vi ska nog ses igen.

No comments: