Sunday, October 19, 2008

Nästa helg och livet efter det

Jag ser fram emot nästa helg otroligt mycket. Förutom att det är lönehelg har jag bokat massage på fredag eftermiddag. Därefter ska jag på min andra dejt med L på kvällen, vilket vi båda verkar se fram emot väldigt mycket. Det blir middag på lokal och kanske bio om vi orkar. Dagen efter åker jag och två av mina bästa vänner på weekend på Smådalarö gård. Vi får gå promenader, äta god mat en masse, prata om allt och inget (hoppas hoppas att kompis A inte blir överanalytisk) och skämma bort oss själva med att basta, bada i utomhusjacuzzi som vi har hyrt och eventuellt ta ett dopp i havet. Dagen efter får vi frukostbuffé och sedan kanske vi åker båt in till city om det passar med tiden.

Och sedan:
Nästa helg blir avslappning och omkoppling av hjärnan för att kunna fokusera på det som kommer. Veckan efter har jag nämligen tagit ledigt för att skriva uppsats. Fram tills att jag sätter igång med den nästa måndag ska jag mentalt ladda för att det är den veckan det gäller. Det är min chans, jag har inget val, den ska bli klar. Jag vill att den ska bli klar!

Nu jobb. Ciao!

No comments: