Monday, October 20, 2008

Jag mötte Lassie på bloggen

På tal om Lantz. Det känns som om hon eller någon annan kändis som jag gillar har varit här inne och skrivit. Gah! En älskarinnas bekännelser med en bidrottning till chef (var kommer det ifrån förresten?) har skrivit inlägg (kolla nedan). Älskarinnan som skriver bloggen, som jag är helt förälskad i, (blev det syftningsfel nu? Haha) och kollar minst femton gånger om dagen för att se om det har kommit ett nytt inlägg har alltså skrivit här. Och ja, det är på riktigt! Yes, YES! Hon och Herr Finans finfula historia är sann. I could die for less. Jag vill ha mer, ge mig mer. Det är en jävligt bra blogg. Eller så är det jag som är sjuk i huvudet som går igång på att läsa om en annan människas hemliga och lite smutsiga kärlek.

Det kan faktiskt vara ägglossning. Faktiskt. Skönt att någon säger det. Själv tänker jag på värre grejer. Men hur kan några ägg som lossnar göra så jävla ont? Det måste vara minst 5000.

No comments: