Monday, October 20, 2008

Radiofavoriter

Lantz har alltid varit en av mina radiofavoriter, utöver Papa Dee (och honom känns ju lite läskigt att gilla nu för tiden). När jag fick möjlighet att säga hej till henne för några veckor sedan blev jag helt spattig, jag ville ju vara rolig. Jag sade något halvt hysteriskt, det var inte särskilt roligt alls. I alla fall, jag brukar sällan lyssna på Lantz i P1 på måndagar och tisdagar (jobbigt att komma ihåg just de dagarna!?), men hon är fortfarande lika härlig och jag skrattar verkligen för mig själv på bussen när jag hör hennes snabba skämt och enorma ironi.

Jag rymde från jobbet (så även chefen), köpte ProViva Björnbär, en smoothie från Kiviks, en brieost och finn crisp och tog bussen hem. Jag har verkligen sjukt ont i magen, kan det verkligen vara mensvärk som gör så sjukt ont i flera dagar? Det känns som det, fast mycket värre än vanligt och det trots att jag inte ska ha lingonvecka än. Ska man undvika någon särskild mat om man mår så här? Ge mig era tips, pleeeeease.

Bild från www.sr.se

1 comment:

Anonymous said...

Det kan kanske vara ägglossning? Det gör ju ont som tusan ibland.

(Och ja, det är på riktigt)