Thursday, April 17, 2008

Trötthetschock

Idag kom trötthetschocken tror jag. Jag har snittat 6-7 timmar per natt i snart två veckor och magkatarren har börjat göra sig påmind de senaste dagarna. Chefen sade något spydigt (sånt som jag oftast kan tycka är roligt) och jag kunde bara nicka. Jag gick därifrån, kinderna hettade och jag blev helt yr när jag var på väg mot mitt kontor. Jag smet in på toaletten och började lipa, sittandes på toalettlocket. Men jag var ganska snart up and running igen, min kollega frågade varför jag var röd i ögonen. Det tog ett par timmar, men sedan var jag fit for fight igen, magen hade slutat knorra för dagen. Jag blir väldigt negativt påverkad om min mage krånglar mycket, det är ju kroppens kroppsliga själ på något sätt. Nu blir det mindre kaffe och mer sömn ett tag, men hur kan man lägga in en städdag med bostadrättsföreningen med start klockan 9, en lördag!? För helvete!

No comments: